
PERSONALISTIKA

Personalistika pro malé firmy, neziskové organizace a podnikatele
Profesionální HR agenda bez starostí – spolehlivě, rychle a s lidským přístupem.
CO PRO VÁS MOHU ZAJISTIT
-
Organizace náboru: zadání inzerátů, předvýběr životopisů, komunikace s uchazeči i manažery
-
Pracovněprávní dokumenty: příprava nástupů a výstupů, dodatky, pracovní náplně, archivace
-
Vedení osobních složek zaměstnanců
-
Evidence docházky, dovolených
-
Příprava podkladů ke mzdám a spolupráce se mzdovou účetní
-
Směrnice/pracovní řád: vytvoření na míru organizaci
-
Benefity: správa zaměstnaneckých výhod a jejich komunikace
-
Firemní akce: návrh, zajištění lokace a organizace interních akcí pro tým
PRO KOHO JSOU MÉ SLUŽBY VHODNÉ
Díky tomu, že dobře znám zákulisí maloobchodu i specifické výzvy neziskovek (především v sociálních službách), umím pomáhat firmám a organizacím, které působí právě tady. Vím, co řešíte!
Moje služby jsou ideální pro:
-
malé firmy bez vlastního HR
-
podnikatele a OSVČ
-
neziskové organizace
-
společnosti v růstu, které potřebují nastavit HR procesy
-
firmy a zaměstnavatele, kteří potřebují flexibilní a okamžitou externí HR podporu
CENÍK
Můžete využít mou hodinovou sazbu 500 Kč/hod, nebo si vybrat z nabídky zvýhodněných balíčků. Ty nabízí ještě lepší poměr ceny a výkonu.
Se mnou neřešíte pracovní smlouvu, odvody, benefity ani kancelářské prostory. Postarám se o veškeré úkoly, abyste vy získali více energie a klidu pro růst vašeho byznysu, a mohli se soustředit jen na to, co umíte nejlépe.
Domluvme si on-line konzultaci v délce 30 minut ZDARMA. Společně probereme, jaké konkrétní potřeby máte právě vy. Nastavíme spolupráci tak, aby vám opravdu ulehčila práci a přinesla více času na důležité věci.
ZVÝHODNĚNÉ BALÍČKY
Balíček STANDART
20 hodin měsíčně
Perfektní, pokud chcete mít stabilní pomoc a ušetřit čas každý měsíc.
Příklad balíčku
-
Kompletní příprava pracovních dokumentů (PS, DPP/DPČ, dodatky)
-
Zadávání a kontrola dat pro mzdy
-
Evidence docházky, absencí
-
Vytváření onboardingových balíčků
-
Digitální správa zaměstnaneckých dokumentů
9 000 Kč - sleva 10%
Balíček PREMIUM
40 hodin měsíčně
Pro každého kdo chce pravidelnou a spolehlivou asistenci bez starostí.
Příklad balíčku
-
Vytvoření a správa všech pracovněprávních dokumentů
-
Vyřízení veškeré komunikace s úřady
-
Kompletní vedení osobní dokumentace
-
Podklady pro mzdy, kontrola podkladů
-
Pravidelné měsíční reporty pro vedení
17 000 Kč - sleva 15%