top of page

PERSONALISTIKA

Image by Daria Pimkina

Personalistika pro malé firmy, neziskové organizace a podnikatele

Profesionální HR agenda bez starostí – spolehlivě, rychle a s lidským přístupem.

CO PRO VÁS MOHU ZAJISTIT

  • Organizace náboru: zadání inzerátů, předvýběr životopisů, komunikace s uchazeči i manažery

  • Pracovněprávní dokumenty: příprava nástupů a výstupů, dodatky, pracovní náplně, archivace

  • Vedení osobních složek zaměstnanců 

  • Evidence docházky, dovolených 

  • Příprava podkladů ke mzdám a spolupráce se mzdovou účetní 

  • Směrnice/pracovní řád: vytvoření na míru organizaci

  • Benefity: správa zaměstnaneckých výhod a jejich komunikace

  • Firemní akce: návrh, zajištění lokace a organizace interních akcí pro tým

PRO KOHO JSOU MÉ SLUŽBY VHODNÉ

​Díky tomu, že dobře znám zákulisí maloobchodu i specifické výzvy neziskovek (především v sociálních službách), umím pomáhat firmám a organizacím, které působí právě tady. Vím, co řešíte!

Moje služby jsou ideální pro:

​​

  • malé firmy bez vlastního HR

  • podnikatele a OSVČ

  • neziskové organizace

  • společnosti v růstu, které potřebují nastavit HR procesy

  • firmy a zaměstnavatele, kteří potřebují flexibilní a okamžitou externí HR podporu

CENÍK

Můžete využít mou hodinovou sazbu 500 Kč/hod, nebo si vybrat z nabídky zvýhodněných balíčků. Ty nabízí ještě lepší poměr ceny a výkonu.

Se mnou neřešíte pracovní smlouvu, odvody, benefity ani kancelářské prostory. Postarám se o veškeré úkoly, abyste vy získali více energie a klidu pro růst vašeho byznysu, a mohli se soustředit jen na to, co umíte nejlépe.

Domluvme si on-line konzultaci v délce 30 minut ZDARMA. Společně probereme, jaké konkrétní potřeby máte právě vy. Nastavíme spolupráci tak, aby vám opravdu ulehčila práci a přinesla více času na důležité věci.

ZVÝHODNĚNÉ BALÍČKY

Balíček MINI

10 hodin měsíčně

Skvělé, pokud chcete vyzkoušet spolupráci nebo jen jednorázovou pomoc.

Příklad balíčku

  • Sepsání a publikace pracovních inzerátů

  • Předvýběr kandidátů, třídění životopisů

  • První kontakt a organizace pohovorů

  • Základní screening

  • Komunikace s uchazeči

4 750 Kč - sleva 5%

Balíček STANDART

20 hodin měsíčně

Perfektní, pokud chcete mít stabilní pomoc a ušetřit čas každý měsíc.

Příklad balíčku

  • Kompletní příprava pracovních dokumentů (PS, DPP/DPČ, dodatky)

  • Zadávání a kontrola dat pro mzdy

  • Evidence docházky, absencí

  • Vytváření onboardingových balíčků

  • Digitální správa zaměstnaneckých dokumentů

9 000 Kč - sleva 10%

Balíček PREMIUM

40 hodin měsíčně

Pro každého kdo chce pravidelnou a spolehlivou asistenci bez starostí.

Příklad balíčku

​​

  • Vytvoření a správa všech pracovněprávních dokumentů

  • Vyřízení veškeré komunikace s úřady

  • Kompletní vedení osobní dokumentace

  • Podklady pro mzdy, kontrola podkladů

  • Pravidelné měsíční reporty pro vedení

17 000 Kč - sleva 15%

Domluvme si on-line konzultaci v délce 30 minut ZDARMA. Společně probereme, jaké konkrétní potřeby máte právě vy. Nastavíme spolupráci tak, aby vám opravdu ulehčila práci a přinesla více času na důležité věci.

bottom of page