
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

PRO KOHO JSOU MÉ SLUŽBY VHODNÉ
Administrativa pro malé firmy, neziskové organizace a podnikatele
Administrativní agenda bez starostí – spolehlivě, rychle a s lidským přístupem.
CO PRO VÁS MOHU ZAJISTIT
-
Správa e-mailové korespondence
-
Organizace schůzek, rezervace místností nebo online meetingů
-
Tvorba a úprava dokumentů (Word, Excel, PDF, PowerPoint)
-
Přepis údajů do tabulek, CRM nebo jiných databází
-
Přepis a zadávání dat rychle, přesně a přehledně
-
Správa firemních složek (Google Drive, OneDrive, Google Workspace)
-
Komunikace s úřady a institucemi (e-mail, telefon, datové schránky)
PRO KOHO JSOU MÉ SLUŽBY VHODNÉ
Díky tomu, že dobře znám zákulisí maloobchodu i specifické výzvy neziskovek (především v sociálních službách), umím pomáhat firmám a organizacím, které působí právě tady. Vím, co řešíte!
Moje služby jsou ideální pro:
-
malé firmy bez vlastní administrativy
-
podnikatele a OSVČ, kteří potřebují spolehlivou administrativní oporu
-
neziskové organizace
-
společnosti v růstu, které chtějí zefektivnit své administrativní procesy
-
zaměstnavatelé, kteří hledají flexibilní externí administrativní podporu
CENÍK
Můžete využít mou hodinovou sazbu 500 Kč/hod, nebo si vybrat z nabídky zvýhodněných balíčků. Ty nabízí ještě lepší poměr ceny a výkonu.
Se mnou neřešíte pracovní smlouvu, odvody, benefity ani kancelářské prostory. Postarám se o veškeré úkoly, abyste vy získali více energie a klidu pro růst vašeho byznysu, a mohli se soustředit jen na to, co umíte nejlépe.
Domluvme si on-line konzultaci v délce 30 minut ZDARMA. Společně probereme, jaké konkrétní potřeby máte právě vy. Nastavíme spolupráci tak, aby vám opravdu ulehčila práci a přinesla více času na důležité věci.
ZVÝHODNĚNÉ BALÍČKY
Balíček MINI
10 hodin měsíčně
Skvělé, pokud chcete vyzkoušet spolupráci nebo jen jednorázovou pomoc.
Příklad balíčku
-
Správa e-mailů a odpovědí na dotazy klientů či partnerů.
-
Organizace kalendáře, schůzek a menších termínů.
-
Příprava jednoduchých dokumentů, formulářů a zápisů.
-
Podpora drobných projektů a pravidelných administrativních úkolů.
4 750 Kč - sleva 5%
Balíček STANDART
20 hodin měsíčně
Perfektní, pokud chcete mít stabilní pomoc a ušetřit čas každý měsíc.
Příklad balíčku
-
Organizace a evidence dokumentů, smluv, zápisů a podkladů.
-
Správa e-mailů a koordinace kalendáře s důrazem na priority.
-
Příprava prezentací, tabulek, přehledů a reportů.
-
Podpora při menších projektech, revize dat a sledování termínů.
9 000 Kč - sleva 10%
Balíček PREMIUM
40 hodin měsíčně
Pro každého kdo chce pravidelnou a spolehlivou asistenci bez starostí.
Příklad balíčku
-
Komplexní správa dokumentů, smluv, zápisů a databází.
-
Plná podpora e-mailů, kalendáře a koordinace týmů nebo projektů.
-
Příprava přehledů, prezentací, zápisů.
-
Dohled nad administrativou a priorizace urgentních úkolů.
-
Organizace a zajištění hladkého chodu všech administrativních procesů.
17 000 Kč - sleva 15%